01:30 اگه خودت رو قربانی ببینی هرگز به جایی که میخوای نمیرسی
01:30 اگه خودت رو قربانی ببینی هرگز به جایی که میخوای نمیرسی
00:12 ..............................
00:08 😞💔🖤🥀🍂 :/ .
00:08 دگه همه چی عادی شده واسم...... مشابه ها
00:16 تویتنهاییِخودتتنهاباش. ✨🍡
00:14 . . .
00:16
00:08 غمگین دلتنگ کسی نبود خودم بودم کسی هم نباشه خودم هستم
00:06 معنی جمله اول بیو رو فاش میکنم `من هیچی نیستم`
00:10 بارفتنت:)))))))))))))))))
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:15 دلش جای دگربود ... غمش کنج دل ما ...🥀💔
00:10 متاسفانه هیچ وقت حالت برا هیچکس مهم نیس 🙂💔
00:15 معمولا اونی که با تنهاییش کنار آومده.......
00:06 کو روزایی ک خنده هام خیلی ها رو میسوزوند 🖤
00:13 میخوام برم جای که هیچکس نباشه که قلبمو بشکونه:)
00:09 خیلی حق گفت واقعا ..............
00:08 زندگی همیشه انتظارِ لحظه مناسب برای عمل هست..
00:37 🖤:)
00:19 وقتی وارد یه جای شلوغ میشیم تازه میفهمیم چقد تنهاییم!
00:13 بیگناه، ولی همیشه محکوم🖤...!
00:12 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:09 غمگین
00:15 عشقاگهدیوونگیه؛ازهمهدیوونهترم🥲🙂❤
00:06 دیگ خیلی خستم...😄نمیتونم...🙂
00:13 Mood
00:23 کی میدانه دِلَم اشوبه به همه میگم حالم خوبه
00:11 ..............................