00:17 مثلبردبودباختنقلبمبهتو.!🙂✨
00:17 مثلبردبودباختنقلبمبهتو.!🙂✨
00:12 اولین کیدرامام که می پرستمش>>>>
00:30 از ترس آدمای اطرافم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
00:12 دای چرا به ۴۰۵ میگن لات!؟؟؟؟!؟ مشابه ها
00:14 میدونستی زیادی قشنگی؟🥲🎀
00:15 روز ج ده هم نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟
00:19 #خدا # زندگی ..............🌷🌷🌷✊
00:11 آتیشه ببین چشمات خیلی اتیشه...
00:11 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
00:13 آبی قشنگم توی که با رنگت دریا رو شکل دادی