00:14 افسوسسس 😭😂
00:14 افسوسسس 😭😂
00:08 آخییییش حقش بود ولی عجب محکم زد.... 🚶♀️🤣
00:21 هرچقدرم بد باشی،یاد هوبیاشون ک میفتی دلت براشون تنگ میشه..:)💔
00:23 داریم نزدیک میشیم به بدترین اتفاق ۱۴۰۳ مشابه ها
00:14 ارامش بخش ترین صوت دنیا ...🥲❤️
00:18 منی که موندم با این قیمت دلار چه کار کنم😂
00:15 حاجی هارداسان:(((بعد از رفتنت هر روز تنها و تنها تر شدیم