00:11 قطب شمال :
00:11 قطب شمال :
01:33 #من اگ روان شناس میشدم 😂🤌....
00:17 معنی سکوت در علم روانشناسی........:/🤫🙃
00:14 اعتماد،اعتهاد،تعهد... تویکیش گندبزنی،هرسه رو ازدست میدی،!! مشابه ها
01:08 ..............................
00:09 من وقتی میدم پیش روانشناس🤣🤣
00:09 شما هم اینطوریی یا فقط من اینجوریم!؟ 😁