00:18 وسیله ی خیلی خوبیه قبول دارین ؟
00:18 وسیله ی خیلی خوبیه قبول دارین ؟
00:12 اَلانم سختمونه ولی میرسیم به جایی که حَقمونه . . .🌱 ️
00:35 وقتی دکتری و داخل یک وبتون اکشن کشیده میشی...
00:14 .....پزشک های اینده کجاننن؟؟؟؟ مشابه ها
00:13 جا نزنی ها :) به سلامتی اون روزی که تو این لباسیم 🥹
00:09 .................................
00:40 عشق پزشکیییی🩺💉🩸............
00:15 فدای خودتو بادیگارت بیشم من🥺🤏🏻
00:10 همون دختری میشم که همه میدونن دربدترین شرایط بهترین چیز ها رو میسازه
00:30 وقتی برای اولین بار بعد از11سال......
00:29 وواایییی این خیلی خوب بود🥺👈🏻👉🏻
00:15 کلیپ اسمی وحروفی قشنگ عاشفانه:))
00:12 💔🙂کاش تموم میشد .
00:50 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤