00:39 کدوم دهه بهتر بود!؟😍
00:39 کدوم دهه بهتر بود!؟😍
00:39 کدومش ؟؟😍🥹✨.........................
00:26 یه زمانی همه دنیامون بود… الان فقط زیر خاک و تارعنکبوت مونده. 🧸🕸️
01:03 این ویدئو رو دیدی، یا خندیدی یا به زندگیات شک کردی 😂 مشابه ها
00:57 ما دهه نودیا...................