00:19 :))))))))))))))))))))))))))))))
00:19 :))))))))))))))))))))))))))))))
00:39 خستم از جماعت زنده کش مرده پرست
00:12 بدترین درد دنیا اونجاست که گریه کردی اما باید بخندی تا کسی نفهمه 💔😒
00:13 غمگین ناراحت کننده هعییییییییی مشابه ها
00:23 مهریه ببرین کلا چند؟؟.........
00:21 انگار امشب فرشته ها کنار منن))
00:17 جوری که منتظر بود مادرش اونو انتخاب کنه:(((
00:29 :)))))
00:13 ..............Me...............
00:42 دختر بودن یعنی این🖤🖤 .
00:13 هعی دختر بودن خیلی سخته و درد داره اما بازم به فردا باید امید داشت💔🙃
00:44 واقعا چرا طرز فکر بیشتر خانواده ها اینجوریه؟؟؟
00:11 خلاصه بگم ،،،،،،،،،خسته ع همه چی
00:24 چرا مرد ها دوست دارن دختردار بشن؟
00:55 حقیقت دخترا درک کنیددقیقا حقیقت
00:14 لعنت به تویی ک باعث شدی ازدختر بودنم نفرت کنم ❤️🩹
00:12 .......... حق💯😊
00:13 .............................:)
00:12 ..............................
01:19 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:19 دختری که مامانش منم 🥹✨🦋
00:12 دختر بودن زیباترین غم دنیاس..:(
00:37 بنازم آن غروری را که هر بی لیاقت را لایق نمی بیند!
01:01 ...............................
00:34 خدا چه نازی داره فقط داب گرفتن شو نگاه 🥹🫠😁😂😂😍😍🧿🧿
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه
00:13 بعضی وقتاهم تو ب آدم درستی رسیدی ....... ولی هنوز ب کارما بدهکاری:)
00:39 ❣❣ سر جا نزدم باهات شرط بستم ❣❣