00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:12 استرس و اضطراب و احساس ناکافی بودن دقیقا همینجوریه
00:09
00:20 ندیدمسرعتیبالاترازتغییرادما؛🥱👍🏿 مشابه ها
00:22 فقد یه انیمیشن نیس..............
00:07 [هعیی]........................
00:12 میام و از دور یواشکی نگات میکنم...🙂
00:23 منم همیطور سارن جان منم همیطور🖤🥀
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔
00:05 .............................🙃
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:14 چقدر باید بگذره ؟؟تا غم بگذره):
00:37 من قبولش میکنم...........:) 🖤😥
00:11 🚶🏻♀️ 💤