00:31 ولی وایب این اهنگ،༼ つ ◕‿◕ ༽つ
00:31 ولی وایب این اهنگ،༼ つ ◕‿◕ ༽つ
00:09 کم حرف شدم چون فهمیدم توضیح دادن چیزی رو درست نمیکنه:)
00:07 ««تنها بودن بهتره!......... ...
00:17 ولی وایب این اهنگ،༼ つ ◕‿◕ ༽つ مشابه ها
00:34 ولی زیبآیی آهنگ های روسی ...:)
00:09 بعضی وقتا حق با همونیه ک فک میکنیم چیزی راجبش نمیدونه
00:05 امیدوارم هیچکس این حسو تجربه نکنه🥲