00:12 یادت نره همیشه الگوت ما بودیم و ما هستیم😎🍷
00:12 یادت نره همیشه الگوت ما بودیم و ما هستیم😎🍷
00:05 من که خواهر ندارم خواهر دارا بگن درسته یانه
00:08 اینجوریه که اگه جرعتشو داری با من دهن تو دهن شو😂😂
00:12 ٭ مابزرگیجزخدانمیشناسیم ٭ مشابه ها
00:12 به بزرگات سلام برسون عموویی🥱😂🫵💅🚬!
00:11 تا اینکه بزرگ شدیم:((((((((((((
00:06 وقتی که داری بزرگ میشی و دیگه واقا چیزی واست مهم نیست و این تورو نگر
00:18 خداااااایااااا این دیگهه چیه🥶😳😱☠
00:08 خیلی بزرگ شده... 🥲
00:07 از کجا بدونم که بزرگ شدم؟!