00:20 . . . .
00:20 . . . .
00:59 درونگراها🫠🍃👀----------------
00:23 همین الان دوستم زنگ زد گف پاشو بریم ددر دودور😖
00:32 همیشه برونگرا ها هستن که میان: مشابه ها
00:12
00:26 وقتی مامانت میخواد بهت املا بگه🤣
00:41 ترکیب ترک و کرد عالیه🤣
00:08 از من نپرسید درونگرام یا برونگرا 😅🌿
00:07 من در هر دو حالت..............
00:18 منم فهمیدم سنجشگرام. 😉
00:13 مثلا میشه گفت واقعا دیوونم که شخصیت آخریو دارم👍🏻💕
00:09 کلا برام مهم نیستی...............!
00:35 ..............................
00:08 .. . .. . .. . .. . ..
00:18 آره من نه درونگرام ، نه برونگرام😔🎀