02:58 و بازهم امید و دوستانش و یک اجرای عالی:)
02:58 و بازهم امید و دوستانش و یک اجرای عالی:)
00:41 واقعا صدااااششش خیلی خوبهههه😫💘
00:46 🤡 :)
02:03 و دوباره امید و دوستاش ترکوندن:) مشابه ها
00:36 « اگه راه داره برگرد بیا»
00:36 آرزوهامون خاك ميخورن ته دلامون؛️🗿🕊️
00:16 چند وقته شادش نکردیم 😂🗿💃🏻