00:14 یا حسین 💔 ما رو نمی طلبی ؟؟؟!!!
00:14 یا حسین 💔 ما رو نمی طلبی ؟؟؟!!!
00:19 تراپی؟! ـ نه ممنون اینو گوش می دم حل می شه .)
00:23 وقتی ازم میپرسن این روزا فکر و ذکرت کجاست ؟
00:20 اصلا خبر داری که از دوری دارم دق می کنم 🥺 مشابه ها
00:19 یه ذره منو ببین مگه من چند تا امام حسین دارم ؟!🥺
00:30 رویا یعنی دوباره حسین ...❤️❤️❤️
00:28 حسین جان ؛ چقدر اسم قشنگت گریه داره...
00:17 مگه از سنگه ؟ چه کنم باز دلم تنگه...