00:07 🤐~~~---حالا هی بحث کن---~~~🤐
00:07 🤐~~~---حالا هی بحث کن---~~~🤐
00:13 برو جون مادرت بزار زندگیمونو بکنیم
00:13 ادم خوب؟یا. احمق خوب؟ :( 💔
00:18 تو هر خانواده یدونه از اینا هست مشابه ها
00:19
00:13 ...........غمگین طنز خنده.............
00:09 قانون شماره ۲۱ .
00:05 اگ بخاطر یِ ستاره ماهت رو پَسبزنی دنیات تاریک میشه...!
00:13 جهان پر شد از آدم های شاد و احمق
00:09 خیلییی حققققققق بوددد😂😂🥸👀💔
00:16 .
00:12 در حالی که هردومون دروغگو های خوبی هستیم 🤌🏻😏
00:13 همچنان یه احمق باشی..........)))))
00:51 چند تا انگشتت اومد پایین؟؟؟؟؟؟؟
01:28 اینجا دمشق نیست 🤟🏻🤟🏼🤟🏽🤟🏾🤟🏿
00:06 وقتی از سر دلسوزی باهاش مهربون بودی ولی اون 🥲