00:23 یعنی حدود کربلاتم واسه من جا نیست......):
00:23 یعنی حدود کربلاتم واسه من جا نیست......):
00:16 عرفه که نشد.................😭
00:15 دلم آغوشِ بابا حسین میخواد:((
00:06 :)))))خیلی خیلی زیبا))))))💔🥲 مشابه ها
01:12 غلام توام چه خوب چه بد ، به نام توام...
00:15 [[[[[[[کمیقوتقلب:🫠]]]]]]]]]
00:07 هیچ خیری نیست!❤️🩹 -امامحسین
00:25 -݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂دارونداریم سَن اقا❤️🫠