00:11
00:11
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود
00:10 🥲🖤،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:43 رفیق چند شخصیته که باعث میشع نابود بشی!! مشابه ها
00:03 دلتتنگی برای کسی ک نیست ..........