00:42 با کدومش خاطره داشتین:>؟
00:42 با کدومش خاطره داشتین:>؟
00:30 حیوانات اگه موی انسان هارو داشتن اینجوری بودن...😂🤩
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:12 داداشم میگم میخوام تنها باشم.اون: مشابه ها