00:56 یادته کلاس اول بودی از املا می ترسیدی...
00:56 یادته کلاس اول بودی از املا می ترسیدی...
00:15 مخترع مدرسه رو پیدا کردممممم😑 بلخره به آرزوم رسیدم
00:27 امیدوارم امسال بهترین سال برای همه باشه حالتون همیشه خوب
00:37 هیچوقت پشیمون نمیشی از اینکه...😊 مشابه ها
00:59 فکت:ولی آدمی که واقعا عاشق باشه
00:16 امیدوارم اونی که فروختی ارزش اونی که خریدی رو داشته باشه....!👋🏼💔
00:36 سید حسین حسینی عقاب و محبوب ما تاجیا 💙⭐⭐🦅
00:14 اگه دوست داشت نمیرفت..💔
01:15 همیشه امید هست در نا امیدی بسی امید است؛)🌱
00:24 کاپی بمون پیش مون استقلال، بهت نیاز داره🥹😭💔❤️🩹
00:05 کاش یروز همتون بدون پرسیدن بفهمین چمونه درک کنید!
00:13 شاهی؛🥷🏻💤
00:15 یادمه مامانم بهم گفت..........
00:21 متاسفانه خیلی ها اینو نمیفهمن 😶
00:26 مامان من به امیدتو دارم ادامه میدم:)
00:22 بیا به هم قول بدیم وقتی له هم رسیدیم...
00:07 پسر از دختر پرسید؟ اگر بمیرم چه حسی بهت دست میده؟!..
00:08 شرمنده اهل امید نیستم امید شهری بود
00:42 خدا حنجره اینارو بوسیده🥺💔❤️
00:11 نادیده نگیر عزیز دل .......😔.
00:13 شدیم مثل استوری ها (:
00:18 امیدوارم حل شع...!
00:38 از هرکسی هم نا امید شدی از خودت نشو‼️‼️
00:55 کلیپ گربه خیلی زیبا نظرتون بنویسید
00:13 تاریکی مطلق ام. . . . .
00:08 مسدوم شدن به روش داش سید😂🍻
00:11 او تنها امیدم بود.........🥰🙈
00:18 `یا ۵ سال سختی بکس یا ۵۰ سال حسرت بخور`