00:45 مگه میشه یکیو دوس داشته باشی برات مهم نباشه:)). _رزآ
00:45 مگه میشه یکیو دوس داشته باشی برات مهم نباشه:)). _رزآ
00:17 مگه میشه یکیو دوسش داشته باشی برا مهم نباشه..
00:17 مگه میشه یکیو دوسش داشته باشی برات مهم نباشه؟🌚💗
00:18 مگه میشه یکیو دوسش داشته باشی برات مهم نباشه؟ مشابه ها
00:11 ولی هر ویدئویی با اهنگ حامیم فشنگتر میشه مگه نه؟؟
00:07 اون یدونه مژه ات که از همه بلندتره آره دقیقاً همون میمیرم براش .🫠
00:16 مگه میشه آدم کسیو که دوسش داره رو فراموش کنه؟
00:21 هعی صدا های جونگکوک ادم رو بهشت میبره🤤🤌🏻
00:19 مگه میشه از این اهنگ لری گذشت ؟؟