00:07 یهو به خودت میای مـیـبـیـنـی... مشابه:
00:07 یهو به خودت میای مـیـبـیـنـی...
00:09 دیر میفهمی...................💔
00:10 همون دلیل گریه هامون شد که عاشق خنده هاش بودیم🥺💔
00:10 حـــس تـــنــهـــایـــی🙂🖤...
00:09 آدمـــــا رو................ 😂💔
00:12 شدم یکی که....................
00:18 موتورسواری شبانه با آهنگ غمگین: نمیرزه تهش تو با یه قلب شکسته بمونی
00:06 کلیپ غمگین و احساسی فروزن با متنی دلنشین | انیمیشن
00:12 از پس نبودنت بر نمیام:).........
00:14 سکوت یعنی حوصله هیچ چیزی نداری »
00:12 دلم همینقدر خونههههههههههههه❤️🩹🫠
00:06 میگن قلب استخوان ندارد پس چی رو میشکنی؟
00:13 بد ترین دردی که میتونی تجربه کنی شکستن قلبته
00:07 چقد من این حرف هارو شنیدم😔💔
00:20 میخندم ولی باور نکن....!💔🖤🥀
00:15 ب همین خستگی چشام ....نمیبخشمت!💔🙂
00:26 تو در ذهن منی🫵🖤🙃
00:25 :)..............................
00:13 😔🥺 .
00:17 ........................................
00:13 -مینویسمواسهتو،همهمیخوننبهجزتو🚶🏼♀️️
00:29 Pov
00:19 کدوم شادی😅؟!
00:06 خیلی دارم سعی میکنم که دور و بریام نفهمن دارم از هم میپاشم...🖤