00:45 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆&۰☆♡☆♡☆ مشابه:
00:45 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆&۰☆♡☆♡☆
00:14 Tabrizim............🥲💔
00:22 تا حالا میدونستین اینو؟؟؟🥺🥲🥲
00:14 وقتی اعزرائیل میگه بیا بیرون هوا خوبه😂😂😂
00:09 حق الحق🤣😂💔. ... ...
00:19 ..............................
00:16 این دیگه چه کوفتیه😐
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:10 با من از عشقت حرف نزن نزن نزن....
00:15 •••
00:10 ..................................
00:15 حرفی ندارمم
00:13 نه ببین اونا فقط سردارو میزنن و به مردم عادی کاری ندارن🖤
00:52 babaye bi dandon ruhat shad bah arzot residi...🖤🕊
00:11 چرا یه لحظه منوول نمیکنی🥰🗿
00:24 آخرین روز مدرسه بود، واقعا حالمون بد بود🖤🥺
00:13 ..............................
00:15 هعییییی🖤
00:08 غمگین برای ساخت کلیپ های صوتی و تصویری در پاریس به سبک عشق
00:16 به چیه این دنیا دل ببندم اخه ؟؟؟
00:24 تو کدوم از این گلایی؟ رز، لاله، نستـرن؟؟
00:16 برا من به خاطر فکر کردن به کسی که دوسش دارم
00:25 اسرائیل بهت رحم نمیکنیم ببین از من گفتن بود
00:08 و در آخر بخاطر درد میمیرم .>>>>