00:04 ولی حسی که این باورند داره رو هیجا ندیدم🤌🏻🥹🌀🌧 مشابه:
00:04 ولی حسی که این باورند داره رو هیجا ندیدم🤌🏻🥹🌀🌧
00:13 میخوام برم ی جایی ک هیچ کس نباشه
00:11 تــــن چی میدانـــــــــــست؟!
00:12 ولی زیبایی اسمون یه چیز دیگس♡>>>>
00:24 گذشته زیبای طبیعت .
00:42 طبیعت جایی برای زیستن.. ........
00:07 حق :). . .
00:14 و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم میگذرد
00:08 هیچ وقت اجازه نده کسی بهت بگه نمی تونی کاری رو انجام بدی
00:07 از شروع دوباره نترس؛ شاید از داستان جدید زندگیت خوشت اومد.
00:14 دیگه قوی شدم! میبینم! میخندم! رد میشم!
00:12 طبیعت و محبت بی دریغ
00:15 استوری ملایم موزیك ویدئو آرامش
00:29 سبز ماندن در میان ویرانی، ریشه میخواهد.🌱️
00:11 🌱🍃
00:23 واو واقعا خیره کننده اس 🥲😯....
00:11 عاشقانه برای عاشق ها مون 🌑🖇️🎀
00:32 شجریان..🖤🕊
00:29 زیباست>>>>>
00:11 بِدُونٖ عُنوآنٖ🙇🏿💤
00:28 ♧♤♧♤♧♤گیلان همیشه سبز♤♧♤♧♤♧♤...
00:07
00:19 ..............................(:
00:36 ما شمالی نیستیم مازندرانی هستیم