00:12 زخم هایمان را ارباب مداوا میکند....💔🕊️ کوچکترین کار برای این خاندان، برامون خیلی بزرگ محاسبه میشه...
جای شما تو روضه ها خالیه آقا؛ برا ما هم دعاگو باشین لطفاً ♡
مشابه:
00:12 زخم هایمان را ارباب مداوا میکند....💔🕊️
00:14 اسمت را دوست دارم..
00:36 -
00:08 ما دور هایمان را زده ایم در این دنیا چیزی ارزش دل بستن نداشت..
00:09 BU.KH
00:39 مادر، به تپش های دل حیدر🥲. .
00:34 فقط صدای زیباشون ................
00:23 بهت قول میدم تا حالا هیئت رو از این زاویه ندیدی
00:21 میزنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم
01:01 دفن نوکر احتیاطاً گردن ارباب است....🔒❤️🩹
00:17 همین ما رو نجات داد 🫴🏻🚶♀️. . .
00:34 مگه هرکی که بد شد،دل ندارد...؟!🥺
00:12 به اذن مادرمان حضرت زهرا مشکی به تن میکنیم🖤
00:17 دارو نداریم 🏴🫠
00:23 ۳۷ روز تا محرم :)
00:09 مگه دنیا به کام مولا ما بود،که به کام ما باشد؟!🥺❤️🩹
00:15 تنها به یک دلیل خودم را نمیکشم....🔒❤️🩹
00:20 یا امام رضا دلم هواتو کرده💔🙂
00:15 دل اگر نذر حسین باشد خریدن دارد ..❤️
00:11 .....یا علی بن موسی الرضا.....
00:15 دانشمندان این موسیقی را.........
00:17 از او دست بکشم ابدا ابدا ...❤️
01:51 از بس که خر بودم واقعا😑🤦🏼♀️
00:22 حالا منم و کوه غمم و درمان اباعبدالله...