02:01 از یجایی به بعد دیگه باید سپاسگزار کشور های خارجی باشیم (کپشن) مشابه:
02:01 از یجایی به بعد دیگه باید سپاسگزار کشور های خارجی باشیم (کپشن)
00:22 اگه قهری بامن باشه 😭🖤.......!
00:15 چند ثانیس فقط زیاد وقتت و نمیگیره 🥺❤️🩹
00:25 *دو چـیـز در ایـن دنـیـا خـریـدنـی نـیـسـت*
01:03 اومدم اعتراف کنم .............
00:35 خدایی به میزان حق بودن این ویدئو لایک کنید !!
00:11 .....یا علی بن موسی الرضا.....
00:30 صدایت میزنم با بغض مثل کودکی هایم:)
00:27 ولی من از همه دنیا بریدم غیر از تو..🥲❤️
00:30 دلتنگ ِ حـرمتم ((:💔 `.......
00:15 دانشمندان این موسیقی را.........
00:21 نمیخوام نظرات منفی بدین، ولی من وافعا حرم لازمم
00:51 به احترام قمر بنی هاشم بیست ...
00:11 ''''''''''''''''''''''''''''''
00:53 یه قلب مبتلا تو این سینس مریضه و .....
00:11 تنها پناه ما خداوندس...(:🌱🖇
00:15 یازهراء(س)..
01:15 عظمت و بزرگواری حضرت ام البنین(س)
00:07 _خانه ی امیرالمونین........♡♡♡
00:13 کاش پیشم بودی بازم بم گیر میدادی بازم قهر میکردی تا نازتو بکشم F🥺💔
00:09 فرشته ها که فقط از جنس دختر و زن نیستن که ...⚡💗
00:11 ''''''''''''''''''''''''''''''
00:23 #ی ایران تسلیت🖤😞😢.............
00:32 دعام کن شبه جمعه ها دعام کن...