00:09 برای خودت زندگی کن...........! مشابه:
00:09 برای خودت زندگی کن...........!
00:25 بازم بگو ... کی بازنده بود؟ تنها بی تو باختم چه زود :)
00:10 ................................
00:04 هوم ..
00:10 بچ های عصبی کجایییییین؟؟؟؟؟؟؟؟🎀🙂↕️
00:14 ______________________________
00:10 🫀🦋
00:07 🤣😂😐
00:07
00:12 ................................
00:30 کسایی ک اینجورین رو ط کپشن نوشتم😂💔
00:43 خوشتیپ گفتنا بازهم حادثه ساز شد 😂
00:56 همیشه تو هر خانـواده ای یه نفر هست که تنهاست
00:24 وضعیت اعصابم به روایت ......🤌🏻💯
00:25 .
00:13 اوهاا
00:25 بی وفای دیدیم که شدیم این )٪🖤🖤
00:11 اون یه نفر.....................😂😂
00:06 مننن
00:09 هق
00:13 من.............................:)
00:14 😔🙃😅💔
00:12 ♡♡این چت یه روزی این شکلی بود♡♡
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)