00:33 ولی جوری که دشی آدم مهربونیه..:))) مشابه:
00:33 ولی جوری که دشی آدم مهربونیه..:)))
01:08 واقعا دَم این شُعرا گرم)؛🖤🙂
00:21 حرف شو قبول داری؟اگه قبول داری لایک و فالو کن🖇
00:57 بزرگی به وجود یه شخصه!🥱🖤✋🏻...
01:15 کسی که همیشه کارتون حل کده شما هم کارشو نیمه تموم نزارید
00:04 من الانم نمیفهمم😂
00:17 خیلی حقه ،: .
01:30 اگه خودت رو قربانی ببینی هرگز به جایی که میخوای نمیرسی
00:15 فقط و فقط امید داشته باش...:)♡♡♡
00:49 ...................................
00:50 ـ دقـت میکنیـ بـا هرکسیـ رفیـق نشیـ🌹🙂
00:29 بدون عنوانن.................🖤
00:14 سرتونوپاییننگهدارینوبهپولهاشونتعطیمکنین.
00:10 (-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩___-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩)
00:28 دل دختررو چجور شکوندن😔💔متاسفم برا همچین ادمایی
00:12 :::::::::::::(:)::::::::::::::
00:11 نتونستم حرفمو به ادما بگم به گیتارم گفتم
00:21 متاسفانه خیلی ها اینو نمیفهمن 😶
00:15 چقد پَـسـتـهـ اون نفر سومهـ...!💔👩🏻🦯
00:05 🌱. ° • فهمیدی چیشد که ؟.
00:29 هر چقدرم بگم مهم نیست ، غمش تا ابد اینجا وَرِ دلمه .
00:37 اعتماد به نفس یعنی...
00:46 یکی از واقعیت های این دور زمانه!!👋👋
00:07 .....معنی بعضی رفتارا.....🗿🤌🏿