00:14 همیشهخودمم؛ مشابه:
00:14 همیشهخودمم؛
00:03 دیگهخیلیوقتهمافرقکردیم/:
00:15 خاص بودم..💔🙄
00:28 ............................🖤🍂
00:07 دختر میدونم سخته ولی فقط با خودت با احساس باش🦋
02:08 خدایا دیگه نگام نمیکنی نه:)) اخه تاکی؟:))
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:05 تنهایی
00:14 انقدر خوبهههه........................
00:21 🖤⛓️
00:10 حق؟💔
00:13 روم...چخبر طهران
00:15 خسته از فردای شکل دیروز...🖤
00:05 خلاصه دیگه هیچی... قشنگ نیست:))🙂🖤
00:21 “عاشق نشید💔:)”
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:17 گلم پیشم نی اینه که مهمه کی:)؟
00:17 حال الان من خوبِ خراب است...!🙂🖤
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
00:25 چطو شایع میخونه ما یاد تجربه های خودمون میوفتیم👤
00:18 ^^ عنوانی ندارم ^^
00:17 ماهم که امانت دار،بزرگش کردیم دادیم به یکی دیگ
00:16 💤👀
00:20 شده تکه کلامم تا قیامت: خداوندا چرا امد چرا رفت💔