00:29 درسته مال من نیستی ولی..🫰🏻💔🚶🏻♂️ مشابه:
00:29 درسته مال من نیستی ولی..🫰🏻💔🚶🏻♂️
00:17 بـیـا تــا نـمــردم........ 🖤
00:29 دلم ی صحراست ک کویر بغضامه . . .
00:17 تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت🤏
00:13 دل نوشته های غمگین. فالو کن....
00:09 هعی...........................
00:09 اگر آهنگ بودی بی وقفه بهت گوش میدادم:)💔
00:18 حتی اگه «۴۴۰»هم بشهههههههههه:)
00:12 من که دشمنت نبودم ............
01:11 اینجا بی تو سرده گل من..........
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔
00:19 زنده باد بی کسی که نداریم هیچ کسی
00:10 بیآبِمآنِرَهَگذُرِزیآدِهِ🖤🦈.
00:15 غرورتوبچسبکیبرایکیمونده`💯👋🏽
00:19 تا ابد غمگینم...!) 🙂 ؛
00:13 +من نبودم بهش بگید💔🙂 .
00:13 اولین هام با تو بود(:
00:19 ♡:)
00:20 _چطوری آخه دلبر؛؟...............
00:12 اگه قصد رفتن دارید کسی رو به این اسم صدا نکنید 💔
00:22 آدما شکستنی ان، حتی بیشتر از شیشه ها...!
00:13 تورفتیــــــــــــــــــــــــــ✋🏻🥺
00:25 آخه نمیدونی چن بار شکستم!
00:12 قلبتون یا مغزتون؟ 🫀یا🧠؟ 🙄🙄🙄