00:07 نکرد🥲🖤 مشابه:
00:07 نکرد🥲🖤
00:15 تايپ و اينا رو بيخيال ؛ اخرشم اونی دلتو ميبره ك فكرشم نميكردی :)
00:15 رسد روزیکه... در بهترین اوقات شادیت خبر آسمانی شدنمو بشنوی دلبر:)🙂🖤
00:09 هعی...........................
00:18 حتی اگه «۴۴۰»هم بشهههههههههه:)
00:20 _چطوری آخه دلبر؛؟...............
00:23 :)!..
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔
00:13 ....... . .....................
00:11 فردا تولدمه هااا پس چرا نیستیی؟؟ 🫠🫠
00:12 من که دشمنت نبودم ............
00:15 غرورتوبچسبکیبرایکیمونده`💯👋🏽
00:25 آخه نمیدونی چن بار شکستم!
00:20 گوه تو این دنیا لاشی....
00:26 حتی اگه مردمم سراغم نیا...🧑🏻🦯💔
00:19 ♡:)
00:19 زنده باد بی کسی که نداریم هیچ کسی
00:11 رفتینکردیپشتسرتمنگاه🚶♀️🍷
01:11 اینجا بی تو سرده گل من..........
00:12 منـ سـر چشایـ تـ...از همهـ چشـا افتادمـ!😅💔🥀
00:17 :)!...
00:12 اگه قصد رفتن دارید کسی رو به این اسم صدا نکنید 💔
00:37 🖤⛓️
00:13 تورفتیــــــــــــــــــــــــــ✋🏻🥺