00:11 البـته که نه. ... مشابه:
00:11 البـته که نه. ...
00:07 سکوت ظاهرش قشنگت اما باطنش روح آدمو میخوره..!:)))️
00:15 این منمم
00:25 فکر نکنم بفهمید چقدر درد داره همچین آدمی باشی :))))💔
01:05 خدایا من نمی پونم چرا انقدر دوستون دارم و عاشقتونم 😭😭🥹🥹🥺🥺
00:09 تنها كه باشي خیلي چیزارو میفهمی . . !
00:22 ᑭᗩIᑎ ᑕᕼᗩᑎGEᏚ ᑭEOᑭᒪE - درد آدما رو عوض میکنه
00:16 ولیکیه که بفهمه تو حتی براش یه شخصیت دیگه بودی
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم | افسرده
00:29 ..مَن خِیلیٍ تَنهآمْ💔🤌🏻...
00:09 لعنت به قلبم که هنوز میخوادت....
00:16 فقط خودت هستی که خودتو درک میکنی:)))
00:15 من از خسته بودن خسته شدم:)🤌🏻
00:07 ...غم قلب ما تمام نشدنی ست...🖤
00:09 من فقط ،حالم بیش از حد بده:)
00:15 پس یعنی من خیلی قلبم شکسته؟!
00:18 از این حس متنفرم ...............
00:14 معنی:فقط عشق میتونه اینحوری صدمه بزنه
00:10 گاهی باید یاد بگیری که از میان دردها لبخند بزنی
00:07 ببین جات ک خالی نیس،هیچ سرجاتم دعواس✌️
00:15 Night City 🌙 ☆
00:07 هنوز دوسش دارما ولی ...🥲. .
00:07 جنازه.آدمهاییکهباحرفکشتهمیشن هیچوقتدوبارهپیدانمیشن...
00:08 حق .