00:45 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆&۰☆♡☆♡☆ مشابه:
00:45 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆&۰☆♡☆♡☆
00:14 Tabrizim............🥲💔
00:13 حقیقت🖤☻
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:09 از مدرسه رفتن متنفرم...
00:40 این صحنه در خاطره ها خواهد ماند🇮🇷
00:09 کدومش رو تجربه کردی؟ کامنت کن.
00:23 کم کم داریم نزدیـــــک میشیم😢🫂
00:52 babaye bi dandon ruhat shad bah arzot residi...🖤🕊
00:14 نه بابا ۲۰۲۵ بهتر از ۲۰۲۴ عه💀
00:11 چرا یه لحظه منوول نمیکنی🥰🗿
00:25 ....................... ) 💗🌱
00:15 و من همان خوابی را میخواهم ک بیداری ندارد.!️
00:35 غیرت=ایرانی.... تسلیتبندرعباس
00:16 برا من به خاطر فکر کردن به کسی که دوسش دارم
00:13 کافیست............ ..... . .....
00:46 اهای فلسطین.. ما پشتتیم نگران نباشیا❤️🩹
00:16 به چیه این دنیا دل ببندم اخه ؟؟؟
00:24 تو کدوم از این گلایی؟ رز، لاله، نستـرن؟؟
00:10 هرچی سنمون میره بالا بیشتر شبیه اختاپوس میشیم😪
00:13 اون فقط یه بچه بود 😭💔💔🖤🖤🖤
00:24 به مهم بودن تون گتد نزنید..!🖤
00:21 وقتی شایع غمگین می خونه 💙:«««
00:39 ای جانم ........گریه نکن 🥺😥😥