01:14 درسکوت شب :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: مشابه:
01:14 درسکوت شب :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:17 باتوهمهچیخوببود؛🌚🦋🧑🏻🦯
00:15 ` Everything will be fine `
00:23 بودت مکافات هست ؛ نبودنت مکافات تر✨️🖤
00:20 وایب گیتار....................
00:11 موسیقی آرامشبخش گیتار بیکلام برای لحظات تأمل
00:30 ::::::::::::: 💔 :::::::::::::
01:00 اونجا که ترکی میخوانه..........
00:35 وقتی همه ی اکسپلورم ریمیکسه :
01:09 بوسه ات را بر لبانش دیـدم و..... 🥹❤️🩹
00:52 چشامو بستم تا حالمو نبینه!:)))
00:42 خدا حنجره اینارو بوسیده🥺💔❤️
00:11 شاید موسیقی دروازه ای به دنیای دیگر باشید:)💤
01:04 این بار تو بخون. . . :))))
00:39 خیلییییییی آهنگش قشنگههههه
00:34 //////////////////////////////////////////
00:58 ولیصداشتاابد>>>>
00:21 دلم یه عطر میخواد که فقط بوتو بدع ✨💙.
00:32 دیگه محاله برگشتن...:)))))))))
01:16 .......................❤🌹
00:39 .......🙂پیااانوو گیتااار ترکیب
01:00 دوباره دل هوای...
00:50 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤