00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی.... مشابه:
00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی....
00:23 -این ویدیو خطر غرق شدگی داره🥲💗
00:13 کاشش. .
00:15 ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:12 من برای ادامه ی این زندگی به یک سالیوان نیاز دارم (:
00:05
00:17 بچه که بودم درکش نکردم اما حالا..🖤
00:12 جوجوتسو کایسن،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:07 هممممم هیچ حرفی ندرم 🙂 خستم از همه چی 💔
00:22 تیزر نوجوونیممممممممممممممممممم
00:28 Demon slayer...................
00:25 -گریه نکن اون فقط یه ادیت معمولیه؛ امااون ادیت
00:12 دارک....هنری..................
01:43 😭 😭
00:11 انیمه. .
00:21 ولی رابطه برادر خواهریشون خیلی قشنگ بود😭😭😭
00:46 tamashaye in vidiv baraye deheh npashtad mamno!
00:11 هنوزم دلم میخاد امتحانشون کنم
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
01:01 ای کاش با دقت بیشتری کارتون هارو نگاه میکردیم :)
00:18 عروسکایی که ما بازی میکردیمو نگا ماله اینارو نگا🤐
00:24 باب اسفنجی....................
01:15 =))))))))))))))))))))))))))))))
00:18 وقتی مال تو نباشه همین میشه...