00:38 خیلی دلم گرفته از همه ........ مشابه:
00:38 خیلی دلم گرفته از همه ........
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه
00:10 ...............................
00:29 ادما میتوننن تغیر کننن...🖤🗣️
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:17 سر سلامتی سرباز ( ͡° ͜ʖ ͡°)=ε/̵͇̿̿/`̿
00:25 دلم حالش بده 🖤
00:26 هیچوقت دوسم نداشتی هیچ وقت😭😭
00:15 این دیگه خیلی بده خداییش..!:).
00:18 از قدیم گفتن....... .
00:23 ترسم این بو که یه رو ترکم کنی نمانی🙇🏿♀️🖤
00:28 یـکی مثل من چشـماش هر شـب از عشقـت باریـد🥺
00:23 :(لعنت به روز آشناییمون💔🥀🥲)
00:08 بنظر شما توی این هوا چی میچسبه؟!:))😄🤔
00:12 این بزرگی ارزوی بچگیمون نبود.!
00:28 .همه .آدما. بی چشم. روعن..🖤🥀
00:14 ...........🥀🖤
00:15 #با هرکی مثل خودش رفتار میشه 😏😏
00:12 اشکامون حرفایی هستن که قلبمون نمیتونه بگه 🖤🥲
00:26 غم داره قلبم نیا ب نزدیکم هر شب ب فکرت..
00:15 ستارهم رفته کجای کهکشان.... :)
00:09 حالِ گل،در چنگِ چنگیزِ مغول
00:21 ،،،،،،،،،؟،،،،،،،،،؟،،،،،،،،،،
00:32 بژی برارم...دنگ خوشده بنازم🐬🦋🧸