00:12 کنار من:) 👀.................! ɪ ꜰᴏʀɢᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ. ɪ ᴊᴜꜱᴛ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴇᴀʟᴇᴅ
𝐃𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈 𝐚𝐦 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧. 𝐈𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐚𝐬𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐥𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧 ☺💔
مشابه:
00:12 کنار من:) 👀.................!
00:24 Deine Augen ist blau deshalb love 💕…..
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:27 بگو چطور بهت اعتماد کنم؟؟
00:14 همچیتمومشدسریهحرف...
00:14 🩶🥲
00:11 هنوزیهتیکهازghalbamoپیشخودتداری:)💔
00:14 Pov
00:59 حیف احساسم
00:18 فک کردم فراموشت کردم تموم:))))))))
00:55 ......... to frgdariiiiiiiiiiiii
00:21 -چِــشـــمآتزیبآتَریناُستانِمَنطَقَستْ..!
00:21 🖤💀
00:50 هرجا بریم باهم عکس یادگاری داریم:))
00:27
00:21 🎧🤍
00:31 ولی صدای این دختر.......(:♥️🙂
00:13 بشه من دلشوره هام کم با[صدات]:))))
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:09 اگر آهنگ بودی بی وقفه بهت گوش میدادم:)💔
00:54 لالا کن دختر زیبای شبنم🖤
00:06 بگید💙📩
00:18 میخام برگردم؛
00:21 هنوزم یه تار موت و به دنیا نمیدم💔