00:40 چرا انقدر دونیارو بد میبینی..؟ مشابه:
00:40 چرا انقدر دونیارو بد میبینی..؟
00:11 من ازت متنفر نیستم,من فقط ازت نا امید شدم..
00:07 غمگین_________________________
00:22 ...............................
00:33 .............................🖤
00:33 آهنگی که با تمام وجود درک میکنم...❤️🩹🥀
00:20 از این آدما دوری کن🚷
00:08 تو جهانی زندگی میکنیم که......
00:06 ............................💔
00:03 💔:)
00:04 یادم میره :))))))))))))))))
01:22 ثانیه به ثانیهی این انیمیشن معنی داره...
00:10 تو اصلا به فکر خانوادتم هستی...؟
00:12
00:08 요소🕷🛹 𝖋𝖚𝖑𝖑 𝖔𝖋 𝖊𝖒𝖕𝖙𝖎𝖓𝖊𝖘𝖘 𝖋𝖊𝖊𝖑🌴🐾:
00:07 خانواده ی سختگیر داری تو هم ..💔
00:58 💔💔🌌😿 .
00:08
00:14 اما فقط یک نفر میتونه:)))))))))))
00:19 قلب انسان های مختلف🥺🥺.......
00:10 یک کلیپ حقیقت زندگیمون💔💔💔😔
00:03 ..............................
00:13 این شدت از بی ذوقی و خستگی...:)!
00:07 🖤ツ