00:13 آلاکدو موت موت،آلاکدو موت موت،آلاکدو😂 مشابه:
00:13 آلاکدو موت موت،آلاکدو موت موت،آلاکدو😂
00:15 چقدر عصر یخبندانو دوست دارمممممم
00:15 عاسیسممنهنوزمالساالگومه😌💅
00:19 😂😔🤌
00:31 بنظرتون کدوم دوبله بهتر بود؟؟؟؟
00:46 ..............................
01:08 وایییی نبینیی از دستت رفته😂😂
00:13 تنها دلیل نمرات بد میدونی چیه ؟
00:29 من که حفظ نیستم شما چی تو کامنتا برام بگین
00:05 بفرستين واسه مامانا..
01:29 ............ پارت پنجم........
00:51 بتمن پارت اول////////////////////
00:20 به من میگن بتمنی🦹.......
00:45 کل بچگیمون اینجوری گذشت🙄🤣falo✨
00:24 چت جی پی تی فهمید،بعضیا هنوز نفهمیدن😮💨✨ | چت جی پی تی
00:06 وقتی..🥲❤️🩹🫀
00:18 خیلی عنییییی😂😂
01:00 ولی زیبایی این انیمیشن قابل توصیفه🌿
00:10 ولی این کارتون با کاراکتراش :)))))
00:11 همه باب اسفنجی بودیم الان ... اگه از این ویدیو خوشت امد لایک کن
00:22 نمیدونم چجوری باید جلوی اضطراب رو بگیرم
00:19 وقتی ازش عصبیم :) . 🌚🍭may paz
00:18 ایران عزیزم، سرزمین مادری تسلیت! 🖤
00:50 دزده رفت باباشو آورد لعنت بهش😂