00:06 وای ریکشن لینو 😂 مشابه:
00:06 وای ریکشن لینو 😂
00:18 جیسو منم همینطور :)
00:27
00:23 من جیمینم 😂💔
00:15
00:26 وای خدا صداشون🪄😫
00:08
00:35
00:10 صورتی فقط ب دخدرا میاد؟؟>>
00:13 ............بی تی اسسسس..................
00:51 ...............................
00:21 تو دایرکت گفتید از اسپا بزارم💗 خیلی خفنن🥹.
00:18
00:17 منطق شیپرای کیپاپ 😔👍🏻
00:21 تنها جهت فشاری کردن کیپاپر های عزیز😌🎀
00:35 توی کامنتا بگین ؟؟
00:19
00:29 ولی ما خوب میدونیم این آهنگ راجب قطار ساده نیست!
00:14
00:43 دوزپسرم🤭
00:07 باور کنید خودشم نمیدونه چقدر کیوت میخنده🙂✨
00:27 ............🤘🏻😎💜............
00:11 خیلی آهنگش قفلیههه دنسشو ک نگم اصننن
00:32 فلیکس / جی وای پی / استری کیدز