00:28 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨: مشابه:
00:28 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨:
00:19 اسم نسلمو بزارین تولدای بد جا :)
00:51 از دست دادن تو برایم سخت تر از هرچیزی بود💔🥀
00:15 نمیدنن چی میگذره تا بگذره:))))
00:11 ولی تو... بد میکردی حالمو چه بودی چه نبودی:))
00:12 سلامتیه شوتیا ....🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:18 یچی که دلتو خوش کنه داری؟!🩶....
00:45 امشب تولدته من قلبم خوشحاله:))
00:18
00:28 موتورــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:26 تو در ذهن منی🫵🖤🙃
00:36 𖤐⃟.🖤ـــﮩﮩﮩ٨ﮩــ𖤐⃟.🖤᷂𝐒ᴬᴿᴬᴮ ᷂
00:15 من کی خوابیدم با فکر تو بیدارم 💔
00:27 « دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر..! »️
00:18 . . . .
00:21 کاش میشد ولی چه کنم که..... 😔
00:23 معذرت میخوام........... ❤️🩹!
00:27 میزنم بی تو تو خیابونا قدم...!
00:12 یه چیزی رو تازه فهمیدم که .....
00:21 زیبا.......................:)🌱
00:15 فقطاشکمیداند..
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:20 میگیره از تو سرم درد:)))))))))
00:34 به نظرتون حق با کدومش هس؟؟ من خودم حق رو به قلب میدم🥺