00:54 ::::::::::::: 🥀 ::::::::::::: مشابه:
00:54 ::::::::::::: 🥀 :::::::::::::
00:26 من دوست داشتم برات میمردم اماتوچی رفتی دنبال یکی دیگه نامرد
00:13 ...............🥹🥺.............
00:29 🖤sonunda bırakıp gidiyorlar .
00:21 استوری نوشته غمگین ترکی . . .
00:21 این مرد این دختر را شش ماه ندیده است و بسیار عاشق یکدیگر هستند
00:22 غمگینترین انسان منم در اوج تنهایی
00:30 :::: 🎶Yar beni kandırma🎶 ::::
00:33 🖤...Kaderime hatıranla güveniyorum
00:06 _بدترین احساسی که داشتی چی بوده؟ من: (:
01:25 شروین:)))))
00:19 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:38 چیشدٰسردٰراوٰردیازِبهشتاوٰنٖ!-:)🗿🚬
00:12
00:17 دیـــــگـه هــیـچــی......... 🖤
00:20 من لای تار موهات حبسم:))🍷🫀
00:22 شما ها هم از این دوستا دارین ؟
00:20 در دلم میماند حسرت داشتن تو....🙃🖤
00:53 خداحافظ[بغض] ِتو سینه❤️🩹🌚..
00:19 دلمـ پر دردهـ...-پستـِ غمگینـ😢موزیکـ✡︎:
00:24 وتنها کار که می توان کرد گوش نکردن به این حرفهای چرت است ،💔🗿
00:15 ـــــــــــــــ🥊ــــــــــــــ
00:46 ..............................
00:24 دیگه خسته شدم🥲✨🖤🪦..........