00:17 من خطاب به نمره بیست هیییی😂😂😂💫 مشابه:
00:17 من خطاب به نمره بیست هیییی😂😂😂💫
00:22 میزدم بهت بیشتر از بابات زنگ ..
00:12 🚶🏻♀️ 💤
00:12 اصلی ترین هدف. .
00:11 گوشیتو این وری کن ببین چی در انتظارته🥺
00:29
00:57 برگرد بیا پیش خودم این تن بمیره💔
00:21 حرفا هیچوقت فراموش نمیشن!
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:28 بچه بگو بازم غلط کردی !
00:43 واقعا راست مگیه ای کاش پسر بودم
00:13 نمیتونم باکلمات عشقمو بهت توصیف کنم!
00:19 حق🌑ツ
00:44 آهویی دارم خوشگله ولی اونو ندارم !🖤
00:16 همهحرفامدروغبود..(:
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:21 ««دردتبهقلبخستم:)، تا یجا صحیحی سالمی صاف:):
00:46 ولی من هنوز منتظر پخش این موزیکم🤍🖤
00:12 اینطوری عکس بگیر>>>
00:24 چقد علی یاسینی قشنگ میگه...
00:12 پـارانـویـا داره مـیـزنـه بــم [صـَدمــه]
00:15 Lovely ✨️💜
00:12 دلت نلرزه بروو.........!!! 🥹🤌🏻🥲🩸
00:21 تو دادی یادم عشق و بکنم باور........(: