00:27 زندگی همانند پیانو هست به سیاه و سفید لازمه مشابه:
00:27 زندگی همانند پیانو هست به سیاه و سفید لازمه
00:25 .....Once upon a december.....
00:12 چرا خیلی حرفا زدم فقط تو نشنیدی
01:30 خیلی قشنگ بود
00:50 شمام بخونید تو کامنتا بگید چطور خوندید :)
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
00:41 وضعیت اعصابم... 🤣😂
00:53 «حسموبزار تواین آهنگ برات بگم... ❤️🩹»
00:54 باهاش بخون همهی غمهات پاک شه و یره
00:24 خودت بمون برن همه :
00:25 پیانو:)))))))))................
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:15 جالبه بگم منم دقیقا همینطوری ام:)))
00:51 ولی خب حرف دل منو میزنه!:) 💔🚶♀️
00:21 وایبی که پیانو میده........!(:
00:33 🖤
00:24 خودت بمون برن همه
00:29 دل من فقد ب بودنت خوشه:))))
00:25 🌑ツ
00:17 چ حسی داشتی وقتی اینو گوش کردی؟
00:24 زیبا:))))))))))))))))+))))))))
00:39 ولی بیاید قبول کنیم ورژن پیانو موزیکا تو یه لول دیگن)
00:14 خیلی زیباست
00:54 فالومکنیدیادتون نره ها ===》❤❤