00:15 واییی ننهههه؛ کـــراش بــــچیـــــگیم🫠❤️🩹🤌🏻 مشابه:
00:15 واییی ننهههه؛ کـــراش بــــچیـــــگیم🫠❤️🩹🤌🏻
00:06 چرا بابات رو دوست داری؟
00:10 درک کردن حال اختاپوس کم بود ...
00:14 حرفی ندارم درمقابل اینا......... ♡♡
00:16 [زوتوپیای ۲] اممم چه زود گذشت♡☆
00:20 همچی از اون جایی شروع شد که به دنیا اومدم(个_个)
00:11 ...وایبی که انیمیشنا بم میدن...🫴🫠
00:05 بودیم ما دوتا مثل سالیوان و بو
00:19 انیمه. .
00:08 ارنننننننن❤🥲دلم برا اتک تنگه😭
00:08 حتما این کارتون هارو ببینید💜.
00:33 اون گل منه!🙂
00:14 باب اسفنج گفت: پاتریک اگه بهت خیانت کنم چیکار میکنی
00:12 میکس انیمه شیطان کش/میتسوری💗🌷 | انیمه
00:10 واقعا ترکیب باب اسفنجی و پاتریک محشره 🫀🔪✨🥺 | باب اسفنجی
00:30 با آهنگش میشه تا فردا قر داد 💃
00:13 تراپی واقعی رو اینجا تجربه کن❤️
00:20 انیمه ی شیطان کش،،،،،،،،،،،،،،،،
00:17 باورتون میشه آخه یعنی چی که سال 2015 تولید شده😳
00:07 جوری که من کنارش آروم میشم:)
00:05 ولی کاش منم از همون دوستات بودم:))
00:39 چیزی ندارم بنویسم فقط اینکه از دوستم انتظار نداشتم 🖤🌚!
00:20 قبول کردن بخشی بزرگی از پخته شدنه
00:16 ☕یجورایی حس خوبی بهم میده دوسش دارم | وایب