جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

به قول شهبازی خل واقعاً هم هرکس پای این شبکه میشینه احمقه

میگه به افرادی که میان خیابونا 10 لیتر بنزین میدن اخه احمق اونجا بنزین گرونه روانی

مشابه: