00:22 گفت من یا الکل گفتم سلامتیت :)) | تنهایی مشابه:
00:22 گفت من یا الکل گفتم سلامتیت :)) | تنهایی
00:13 میخوام تنها باشم تنهایی خوشگل تره شما خوش....
00:16 بی کسی. غمگین 😔. تنهایی. خاک کد آرزوها
00:18 خیلی خوبه شماهارو ناراحت میبینم چون شما ها باعث شدین دپ غمگین
00:12 تنها باید راهو ادامه بدی ((((:
00:30 واقعا برای اون پسر متاسفم 😞😶......
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:13 اوج قدرت :)
00:08 چنان حالم بده ک میخایم فقد داد بزنم
00:45 ی روز بیخبر میرم :) .
00:08 درک کنید...
00:23 کی میدانه دِلَم اشوبه به همه میگم حالم خوبه
00:26 DORCCI YOUNG MORVARID BE KOJA RESIDI
00:07 دختر بودن غم قشنگیه🖤🖇️
00:14 من جز تو کسی رو ندارم❤........
00:13 ★★پُرغَمشُدِهِشَبام🥱🖤..!`
00:05 بدون کپشن.... :((((((((((((🙂💔
00:12 امـا بـیـایـن #قـبول کنـیم مـن نـبـاشـم #خعـلی بهـتـره:)
00:12 برای هیچکس اهمیت نداره
00:22 من زبونم از شما ها تیز تر بود...
00:20 مـن دلــم نمـ.ـیخواسـ.ـت 💔🥀
00:17 ................................
00:24 آره من هیچوقت دوست داشتنی نبودم:)🙂💔
00:13 ...مانده فقط جان که مرا ترک کند..💔