00:55 وای راس میگه::::::...)))🤣🤣🤣 مشابه:
00:55 وای راس میگه::::::...)))🤣🤣🤣
00:09 نامه ایبهخانوادم:
00:12 خانواده پایه به این میگن:)))😅
00:16 شدت خنثی بودنم خیلی زیاد شدع🥲🫠
00:07 دیـر شـروعـ بـهـ مـحـبـتـ کـردیـنـ :)
00:09 غمگین........................ 💔
00:07 از نسلی هستیم که محبتی از خانواده هامون ندیدیم.
00:08 خواهر: فرشته زمینی و عزیزترین یار زندگی
00:10 وقتی به خواهرت میگی نصف خوراکیشو بده
00:10 وصف زیبایی و محبت خواهرانه: تقدیم به خواهر عزیزم
00:16 وقتی دعانویس وارد ماجرای فامیلها میشود: یک طنز اجتماعی
00:09 نامه ای به خانواده ام:).........
00:36 ........... :)................
00:10 نوستالژی خانه مادربزرگ: یادآوری خاطرات شیرین و عشق پدربزرگ و مادربزرگ
00:32 خانواده! .
00:15 غمگین برای مناسب های تنهای وعاشقانه | خانواده
00:27 Long live the family...........
00:39 از این دلیل بهتر نیست
00:07 خانوادم: این اخلاق زشتو از کی یاد گرفتی؟ 😂
00:28 واقعا حرفی ندارم 🚬🚶♀️💔...
00:16 ...............................
00:23 یاشار درخواستی فالو کن تنکس سیسی
00:08 ......🥺..................
00:12 .................................