00:24 وایی ننهه کراشمم چه قشنگ حرف میزنهه💞🍓 مشابه:
00:24 وایی ننهه کراشمم چه قشنگ حرف میزنهه💞🍓
00:25 تو تا ابد وقت نداری هر چی تو قلبت رو بگو🙂💔
00:05 واییی خدااا کیی میاد فداتشمم😭
00:23 💔.
00:30 💔.
00:46 tamashaye in vidiv baraye deheh npashtad mamno!
00:11 هنوزم دلم میخاد امتحانشون کنم
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:24 باب اسفنجی....................
01:15 =))))))))))))))))))))))))))))))
00:18 وقتی مال تو نباشه همین میشه...
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:09 احساسی که همیشه باهامه و هیچوقت
00:16 شادترین خاطره تو چیه اختاپوس؟🖤
00:20 یعنی حق تر از اینم هس ...؟💔😅
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:14 دیگ باهم حرف نزدیم :)...
00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:11 -همش ی کابوس مسخره اس.......+کابوس یا خاطره !:)
00:29 ولش تو نخونی بهتره ....
00:15 .💔 .
00:04 99.99%نیاز به بغل نیاز دارم.
00:11 .............................!