00:14 من فقدر یکی رو میخوام...که بدونه من هم یک انسانم.! مشابه:
00:14 من فقدر یکی رو میخوام...که بدونه من هم یک انسانم.!
00:09 نامه ایبهخانوادم:
00:10 مود
00:11 تو بخاطر من اونجا بودی:)
00:17 کلیپ اختاپوس غمگین کوتاه ......
00:08 حالت خوبه؟:)
00:20 توقع بخشش نداشته باش از کسی که هر بدی رو در حقش کردی
00:44 حداقل بخاطر کسایی که بهت باور دارند :)
00:30 ☻️ miosic Video🖤🩹
00:13 از این مدل رابطه ها مگ پیدا میشه 😅💔 | رابطه
00:09 شرح حال ما................ غمگین
00:09 عییییی خدااااا حققققق..........
00:13 دوری آدمها از حرفهای ناگفته: کمی تأمل کن
00:14 خسته شدم، در واقع از قوی بودن خسته شدم(:💔
00:14 تو برای من مردی!☆ســِتـٰآرہ آبـَـــے☆
00:31 ................................
00:14 - حرفاتونقشنگهولیحیفذاتندارین
00:18 دل دخترو شکوندن یعنی چی ؟؟؟؟؟؟
00:26 مثال : گردشگری شوتیی سوارررررررررر
00:06 _بدترین احساسی که داشتی چی بوده؟ من: (:
01:25 شروین:)))))
00:26 چرا داری باشم بد حرف میزنی🥲🖤
00:07 مَردُم....آزاری..... نَکُن...🖤💔🥀
00:25 ..............................