00:57 پشیمونی نداره... لذت ببریم از زندگی:)))) مشابه:
00:57 پشیمونی نداره... لذت ببریم از زندگی:))))
00:10 قهقههمیزد. 💔🗿
00:24 -بارفتنشچیوازدستدادی؟:)
00:22 یااااا حضرت جذابیتتتت😍😍😍😍🤌🏻🤍
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:17 ٭کجاییخوبی،بیمننیستسختت٭
00:26 🌑⛓️
00:26 کجا باید برم؟!......🖤✨️🦋🌊🧿🧠
00:34 (((((((:
00:34 بچهنشو:)👼🏼🦋
00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:17 دیکه حالم با هیچی خوب نمیشه ......
00:28 من هنوز تنگه دلم 🙂💔:)))
00:37 از عـاشـقی کـردن دیـگـه بیزارم من...!🖤
01:13 بعضی موزیک ها از وسط خاطراتمون رد میشن،🙂
00:19 بازم فکرت از صبح...........>>>
00:25 شایدعوضشدمولیواستهمونم.🎧🚶🏻♀️
00:09 بهترین بیو های کوتاه ...👀🚶♀️
00:18 خداحافظ ماه قشنگم / خاطراتتو میبرم همرام
00:24 چقد علی یاسینی قشنگ میگه...
01:23 این بار شما خوانندگی کنید💙🎵
00:25 لایک کامنت فالو یادتون نره 💫🤍
00:58 ما این طرف خوشیا اون طرفـ.......
00:20 بگه اشتباهه؟ لنتی از خداشه 😂😂