00:17 هعی:)💔🥀...................... مشابه:
00:17 هعی:)💔🥀......................
00:12 خستم از همه چیز... دنیا خیلی بی وفاست
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:20 - بگو تو هم تنگ شده دلت -
00:20 ولیـ تو بد میکردیـ خال منو چه بودی چه نبودی
00:13 eshgh yani amightarin shekast eshghi
00:11 برما گذشت آنچه نباید میگذشت💔🥀
00:07 این جمله رو کاملا درک کردم. :)
00:33 جواباشون خیلی قشنگ بود:) شماهم بگین🖤🌕
00:21 بدون تو اصلا نمیشه ، ولی چه میشه کرد :))💔🪦
00:22 جوانم ام را مزه الکل کردم 💔مست بودم، نفهمیدم چه کردم
00:43 دلگیرم از همع الا خود حسین 🙃#بجز تو کسی هوامو نداری :(
00:07 داستانِ ما...💔✨️🥺
00:32 ....... لایک یادت نره😉🤍........
00:09 کاش هیچ وقت هیچ چیز تموم نشه !
00:23 دیالوگ غمگین جدایی: چرا این عشق کافی نیست؟
00:15 دلتنگی و شب بیداری و فکر و فکر و فکر🙂🖤
00:09 -مگهتقصیرمنهالاندوریمازهم؟
00:10 یچیزایی هست قلبی زوری نیست🔥🔗
00:35 غمگین ترین چالش اینیستا😔❤️🩹
01:00 رضا صادقی بمونی برام... Reza Sadeghi Bemoni Baran
02:01 اما من میدونستم داستان میشه...
00:14 دوریت منو میکشه یک روز. . .
00:07 من بدون تو هیچم ...